Je li vam poznat ovaj nevjerojatan podatak?
Osnovni uzrok raka službeno je otkriven prije 1923., a pronalazač je 1931. za to dobio Nobelovu nagradu iz medicine.
Vrlo mali broj ljudi u svijetu zna za to, jer je ta istina nažalost sakrivena od javnosti.
Godine 1931. njemački znanstvenik Otto Heinrich Warburg (1883.-1970.) primio je Nobelovu nagradu za pronalazak osnovnog uzroka raka.
Dr. Warburg je otkrio da je rak rezultat anti-fiziološkog načina života.
Anti-fiziološkim načinom prehrane (pretežno hranom koja zakiseljuje) i fizičkom neaktivnošću tijelo stvara kiselu sredinu slabo opskrbljenu kisikom.
Stanična kiselost istiskuje kisik, a pomanjkanje kisika u stanicama stvara kiselu sredinu.
Dr. Warburg je rekao: "Pomanjkanje kisika i kiselost su dvije strane iste medalje: ako netko ima jedno, ima i drugo".
Ako imate previsoku kiselost, automatski će vam nedostajati kisika u organizmu; ako vam nedostaje kisika imat ćete zakiseljen organizam. Kisela sredina je sredina bez kisika.
"Oduzmete li zdravoj stanici 35% njezinog kisika, možete je pretvoriti u stanicu raka za samo dva dana", tvrdio je dr. Warburg.
"Sve normalne stanice imaju apsolutnu potrebu za kisikom, ali tumorske stanice mogu živjeti bez njega. To je pravilo bez iznimke".
Tumorska su tkiva kisela, dok su zdrava alkalna
U svojem djelu "Metabolizam tumora", dr. Warburg je pokazao da svi kancerogeni oblici ispunjavaju dva temeljna uvjeta: krvnu kiselost i hipoksiju (pomanjkanje kisika).
Otkrio je, da su tumorske stanice anaerobne (ne udišu kisik) i da ne mogu preživjeti u prisutnosti visokih koncentracija kisika.
Tumorske stanice mogu preživjeti samo uz pomoć glukoze i u sredini bez kisika.
Stoga, karcinom nije ništa drugo nego obrambeni mehanizam, koji naše stanice koriste da bi preživjele u kiseloj sredini bez prisustva kisika.
Zdrave stanice žive u alkalnoj sredini punoj kisika, koja omogućava njihovo normalno funkcioniranje. Tumorske stanice žive u kiseloj sredini siromašnoj kisikom.
Kiselost i alkalnost organizma ovisi o hrani
Nakon što je završen probavni proces, hrana, ovisno o svom nutritivnom profilu, stvara uvjete kiselosti ili alkalnosti u tijelu.
Pojednostavljeno rečeno, alkalnost organizma ovisi o tome što jedemo.
Kiselo ili alkalno stanje mjeri se PH skalom od 0 do 14, gdje je 7 neutralna zona. Od 0 do 7 je kiselo, a od 7 do 14 je alkalno.
Naše stanice, da bi mogle uspješno funkcionirati, trebaju imati lagano alkalan pH, malo iznad 7.
Kod zdravog pojedinca pH krvi nalazi se između 7,40 i 7,45.
Krv se neprestano sama regulira kako ne bi upala u metaboličku kiselost.
Međutim, neka hrana zakiseljuje krv i zagađuje tijelo.
Hrana koja zakiseljuje tijelo
* Rafinirani šećer i svi njegovi derivati. Šećer je najgori zato što ne sadrži bjelančevine, masti, vitamine niti minerale, već samo rafinirane ugljikohidrate koji škode gušterači. Njegov pH je 2,1 (veoma kiseo).
* Meso (sve vrste)
* Proizvodi životinjskog porijekla - mlijeko i sirevi, vrhnje, jogurt itd.
* Rafinirana sol
* Rafinirano brašno i svi njegovi derivati kao što su tjestenina, torte, keksi itd.
* Kruh
* Margarin
* Kofein
* Alkohol
* Duhan
* Sva industrijski prerađena i konzervirana hrana, koja sadrži konzervanse, umjetne boje, arome, stabilizatore itd.
* Antibiotici i općenito svi lijekovi
Hrana koja alkalizira
* Sve sirovo povrće. Neko je kiselo po okusu, ali u tijelu se mijenja i postaje alkalno.
* Voće. Na primjer, limun unutar tijela ima veoma visok stupanj alkalnosti. (Nemojte da vas zavara njegov veoma kiseli okus).
* Bademi. Vrlo su alkalni.
* Integralne žitarice: jedina alkalizirajuća žitarica je proso. Sve su ostale žitarice lagano kisele, no idealna prehrana treba i određeni postotak kiselosti pa valja jesti i nešto žitarica. Sve žitarice moraju se jesti kuhane.
* Med. Ima vrlo visoku alkalnost.
* Klorofil. Zelene biljke sadrže klorofil koji je veoma alkalan.
* Voda. Važna je za proizvodnju kisika. Uvijek budite dobro hidrirani, pijte vode malim gutljajima tijekom cijelog dana.
* Vježbanje. Vježbe pomažu održavati alkalnost organizma jer daju kisik cijelom tijelu. Sjedeći način života uništava život.
Kemoterapija ne liječi nego pogoršava kiselost organizma
Kemoterapija zakiseljuje tijelo do te mjere da ono mora posegnuti za alkalnim rezervama organizma, kako bi neutraliziralo kiselost žrtvujući minerale (kalcij, magnezij, kalij) ugrađene u kosti, zube, udove, nokte i kosu.
Iz tog razloga primjećujemo promjene na osobama koje primaju kemoterapiju, između ostalog i opadanje kose.
Ostali lijekovi također pogoršavaju kiselost organizma, pa ih valja izbjegavati koliko je to god moguće.
Ispravan omjer pH
Kao što je naglašeno, potpuno je nemoguće da se rak pojavi u nekoj osobi koja se zdravo hrani, pije puno čiste vode i vježba.
Da biste se ispravno hranili, osigurajte si 60% alkalnu prehranu i izbjegavajte proizvode koji su u većini kiseli, kao što su gazirana pića, slatkiši, brza hrana.
Ne zloupotrebljavajte sol te je koristite što je manje moguće.
Ako ste bolesni, idealno je da vam ishrana bude 80% alkalna.
Imate li karcinom, savjet je da alkalizirate tijelo što je više moguće. To možete postići uz pomoć prehrane, vježbe, izbjegavanja stresa i dodatnog unosa klorofila.
Mišljenja stručnjaka
"Sve takozvane prirodne smrti nisu ništa drugo nego terminalna točka zasićenosti tijela kiselošću", - George W. Crile iz Clevelanda, jedan od najpriznatijih kirurga na svijetu.
"Nisu važna bezbrojna imena bolesti, nego činjenica da one sve proizlaze iz osnovnog uzroka: previše kiselosti u tijelu." - Dr. Theodore A. Baroody, knjiga "Alkaliziraj ili umri" ("Alcalize or Die"):
"Povećana zakiseljenost organizma uzrok je svih degenerativnih bolesti. Ako dođe do poremećaja ravnoteže i organizam započne skladištiti kiselost i toksine u većoj mjeri nego što ih može izlučiti, onda se javljaju bolesti." - dr. Robert O. Young.
Podijeli, isprintaj ili pošalji e-mailom prijatelju!
DIVINA





POSTOVANI ,SVI STO PISETE,NA STRANICAMA ALTERNATIVE .
PISITE I DALJE ,JER ZAJEDNO SMO JACI I SVAKI NAPISANI TEKST NAS NESTO NAUCI BILA TO PROVOKACIJA ILI KONSTATACIJA....
PUNO SMO TOGA PODIJELILI KORISNOG I NEKA NAS TO VODI...
MOLIM SAVIJET ZA TRETIRANJE KOZE SA PRIRODNIM STVARIMA,
KOZA KOJA JE SUHA,OBUHVACENA HIPER PIGMENTACIJOM ,KAKO
POMOCI I UCINITI JE LIJEPSOM ZDRAVIJOM I SJAJNIJOM...
PROBLEM JE TAKODJER U NEZNOJENJU ,DA BI SE KOZA MOGLA PROCISTITI,JEDINO SE ZNOJI U PARNOJ SAUNI,A I TO JE POTREBNO LIMITIRATI...
HVALA ZA SVAKI SAVIJET,I ZELIM VAM SVIMA PUNO USPIJEHA I NAJVISE ZDRAVLJA SA PORUKOM " ZDRAV DUH U ZDRAVOM TIJELU "...
SRDACNO DIVINA SRETNO SVIMA ... sun:)
Đana





Pozdrav,
Prošlo je dosta vremena od zadnjeg javljanja na ovaj članak i nadam se da će tema "oživit".
Posebno bih volila da se javi Biobil sa svojim iskustvima, iz istog smo mista, a ove bolesti su, nažalost, danas problem br.1.
Kakva su vaša iskustva sa sodom u liječenju ?
Da je tko upotrebljavao sodu u lječenju raka, uspješno ili ne?
Za par dana ću moći sa sigurnošću reći da li je nama pomoglo ili ne.
Želim vjerovati i nadam se da djeluje!
Pozdrav svima!
vedran





Za E.COLI limun i soda bikarbona su zakon na tašte ujutro sa toplom vodom odnosno vitamin C iz citrusa i biljaka.
Voli Vas Vaš Vedran :heart
Mela





Imam pitanje i nadam se da će mi netko od vaših pametnih glava moći dati ispravan odgovor. Pazim na prehranu (najviše se borim sa slatkim), ali borbu vodim s E. Coli u urinarnom traktu. Pijem antibiotike, ali nalazim kontradiktorne informacije za idealnu sredinu tog mog podstanara. Pitanje: koja sredina (kisela ili alkalna) je pogubna za E. Coli? Jer čini mi se da sve što pomaže kod borbe s njom kiseli organizam. A ja s druge strane pokušavam napraviti alkalnu sredinu... Radim li kaos?
Unaprijed hvala onome tko odvoji malo vremena dati mi informacije. Pozdrav!
Slobo





Svatko od nas može na jednostavan i jeftin način regulirati optimalnu lužnatost organizma bez mijenjanja navika i načina prehrane.
Prstohvat "sode bikarbone" (NaHCO3) u svakoj čaši vode koju popiješ optimalno regulira lužnatost organizma u kratkom roku.
Isprobao na svojoj koži.
Troškovi: 3,80 kn doza za mj. dana u svakoj trgovini.
Slobo





Warburg hypothesized that cancer growth is caused by tumor cells mainly generating energy (as e.g. adenosine triphosphate / ATP) by anaerobic breakdown of glucose (known as fermentation, or anaerobic respiration). This is in contrast to healthy cells, which mainly generate energy from oxidative breakdown of pyruvate. Pyruvate is an end product of glycolysis, and is oxidized within the mitochondria. Hence, and according to Warburg, cancer should be interpreted as a mitochondrial dysfunction.
Cancer, above all other diseases, has countless secondary causes. But, even for cancer, there is only one prime cause. Summarized in a few words, the prime cause of cancer is the replacement of the respiration of oxygen in normal body cells by a fermentation of sugar.
Warburgova hipoteza nema veze sa Nobelovom nagradom.
Warburg Otto (24 February 1956). "On the Origin of Cancer Cells".
Slobo





Apropo Dr.Warburg i njegov nobelovski rad.
Nije dobio nagradu za otkrivanje uzročnika raka. Do tog je zaključka došao kasnije u svome radu.
O T TO W A R B U R G
The oxygen-transferring ferment of respiration
Nobel Lecture, December 10, 1931
http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/medicine/laureates/1931/warburg-lecture.html
Mirko





Ja sam imao rak pluca sa metastazom na slezini, a sumnjali su i na jetru, pio sam samo crno vino, 0.5l dnevno, nekad i 0.7l Cabernet Sovinjon , jeo Tonus hleb u koji bih stavio maslinovo ulje i crveni i beli luk. I nema vise nista, sad sam valda ok, za sad ne znam da li ce se vratiti to ali nema nista od raka.... Kakva crna hemo terapija, operacija, gade mi se doktori!!!
DIVINA





NEMOJTE SE PREPUCAVATI,UČITI JE DOBRO I NIJE ISKLJUČENO DA ČOVIJEK MOŽE POGRIJEŠITI,ALI TIJELO NAM NAJBOLJE KAŽE ŠTO PRIHVAČA A,ŠTO NE,KADA SE POJAVE PROBLEMI SA BOLEŠĆU...
SVI SMO RAZLIČITI I NEKOME POMOGNE .ČAJ, NEKOME KOMBINIRANA PREHRANA,NEKOME SIROVA HRANA,SVJEŽI SOKOVI,NEKOME SODA BIKARBONA -BEZ ALUMINIJA KOJA SE SMIJE PITI ,NE BILO KAKVA DRUGA,
PORUKA JE BUDITE ZAHVALNI ZA SVAKU INFORMACIJU,I PREPOZNAJTE
ŠTO BAŠ VAMA ODGOVARA,NIJE LIJEPO OMALOVAŽAVATI NIČIJI SAVIJET
ALI ONI KOJI SU ZALUTALI NA OVE STRANICE,TE PROVOCIRAJU,I PIŠU GLUPOSTI,APSOLUTNO GUBE VRIJEME ,I NISU BAŠ POŽELJNI SA SVOJIM ČUDNIM-PROVOKACIJSKIM KOMENTARIMA...
PODIJELITE SAMO ONO ŠTO VAM JE DOISTA POMOGLO,I RADUJTE SE DA SVE TE PREPORUKE BUDU KORISNE I UČINKOVITE ZA ONE KOJI ISTINSKI CIJENE I ŽELE BITI U GRUPI ALTERNATIVA...SRETNO SVIMA... sun:) sun:)
Buba





Postovanje..imam 37 godina i jako volim zivot.Svako jutro kad se probudim zahvalim Bogu sto sam otvorila oci.Dosta se pridrzavam zdrave prehrane,redovno vjezbam,krecem se dosta.A ovaj clanak je odlican i uvjek je dobro znati nesto vise. 😊
Ivan
A sta je sa onim revolucionarnim isto skrivenim otkrićem da je baza svakog raka bakterija parazit i da antiparazitarnom terapijom unistavamo rak u njegovoj srzi, onda breuss i njegovi sokovi i cinjenica da se rak hrani bjelancevinama…kako sada sve to povezati….gdje je tu zlatna sredina u svim tim tezama…
"Alternativa za Vas"
Ivane,
Paraziti također mogu uzrokovati brojne bolesti.
Njihov razvoj i opstanak u organizmu je moguć kada je naš imunitet oslabljen, a oslabiti imunitet može nezdrava prehrana koja izaziva kiselost organizma.
Kako vidite, ova dva koncepta su povezana.
Marina
Odličan članak, hvala. Bilo bi dobro da za nas sastavite tablicu kiselih i alkalnih namirnica.
Pavle
Stalno čitam članke o alternativnom lečenju.Moj kum je tri godine imao hroničnu upalu urinarnog trakta posle operacije prostate gde je i zaražen.Broj bakterija se kretao i 2.000.000. miliona jedinica eširihije coli.Izlečio sam ga sa Vašim savetima i grejfut kapima.Za dva meseca korišćenja više nema infekciju.Moram spomenuti takođe i da soda bikarbona na samo da se primenjuje u lečenju karcinoma ona je izuzetna i u eliminaciji kiselosti organizma. Primetio sam da imam kod mene rezultata kod rematoidnog artritisa. Pozdrav svima Pavle.
Ivan
Hvala na odgovoru… no medjutim jedan dio razgovora fali…. komentari su nestali….Jel se povrijedio nekako vas ineterni kodeks komentiranja ili je nesto drugo posrijedi… ???
Hari
Nije dr. Warburg dobio Nobelovu nagradu za otkriće uzročnika raka već (citat s nobelprize.org): “The Nobel Prize in Physiology or Medicine 1931 was awarded to Otto Warburg “for his discovery of the nature and mode of action of the respiratory enzyme”.
Ponizni prijedlog: Prije prenošenja tekstova s drugih izvora, provjeriti informacije. Ovako izgleda pomalo neozbiljno.
aleksandra
Sve pohvale za članak,
Za sve Vas koji želite tablicu kiselosti , možete pročitati knjigu ALKALIZIRAJTE ILI UMRITE Dr heodore A. Barroody
БЛАФФФ
HVALA SVIMA KOJI SU SE POTRUDILI DA OVAJ TEKST DOĐE DO MENE.HVALA!!!
gordana
Postovani,
Molim Vas da mi pomognete u lecenju glivicnog obolenja noznih prsiju. Problem traje par meseci sem nokata i meso oko palca je crveno i deformisano.
Srdacan, pozdrav ;cry
"Alternativa za Vas"
Gordana,
za gljivično oboljenje prstiju mogla bi preporučiti citrofit, ulja origana, ulje čajevca, propolis.
Oboljelo mjesto trebate mazati nekoliko puta dnevno, terapija bi trebala trajati 2-3 mjeseca.
Velo
Ne svidja mi se članak. Ima previše polu-istina.
“* Voda. Važna je za proizvodnju kisika.” Ovakve “bisere” bi trebali izbjegavati :thinking
Mirjana
Draga Gordana, gljivicna oboljenja se lece rastvorom sode bikarbone. Jednu kasiku sode bikarbone rastvorite u 2 dl vode. Tecnost mozete sipati u flasicu sa rasprsivacem i posle svakog pranja i susenja naprskati rastvorom. Pozdrav, Mirjana
Saša
sve ovo radi dr.sc. Silvija Zec Sambol dr. med u Rijeci. Jako dobar članak! :smile
"Alternativa za Vas"
Tako je, zaboravili smo spomenuti sodu bikarbonu.
Odlično sredstvo za otkiseljavanje organizma, kao i za liječenje gljivičnih infekcija. :nod:
violeta
pavle
kako koristis sodu bikarbonu za lecenje reumatoidnog artritisa,recept
SEAD LIVNJAK
Čitajući članak o kiselosti kao uzroku raka, postavljka se pitanje zašto je medicina prije kojih 70 g marginazirala to “otkriče” i krenula drugim brojnim tragovima da bi ustanovila uzroke ove opake bolesti. Dr Varburg očigledno nije bio “alternativac” , inače ne bi dobio Nobelovu nagradu,te se ovdje ne radi o sukobu alternativne i službene medicine. Neko je sada pronašao ovaj rad od prije kojih 80 g, malo ga podgrijao i podmeće nam ga kao milenijsku podvalu medicine cijelom čovjećanstvu koja namjerno neće da nas liječi od raka na “pravi naćin”. U korist čijih interesa? Možda je tu umiješao svoje prste i dr Mengele? savjetovao bih autorima i vlasnicima Alternative da ne kopiraju žutu štampu nego da sew drže alternativne medicine u pravom značenju toga pojma. Ili da nastave sa praksom otkriča Tutankamona po cijenu odvračanja ljudi od službene medicine.
jopa
moram priznati da su svi članci alternative veoma
interesantni !dosta toga se može poučnog naći i odabrati ono što kome odgovara !komentari su dosta zanimljivi !
Kris
“Kemoterapija zakiseljuje tijelo do te mjere da ono mora posegnuti za alkalnim rezervama organizma, kako bi neutraliziralo kiselost žrtvujući minerale (kalcij, magnezij, kalij) ugrađene u kosti, zube, udove, nokte i kosu.”
Koliko je meni poznato, kemoterapija uništava sve brzorastuće stanice, ne samo stanice raka, dakle uništava kosu i nokte između ostalog, ne zna razlučiti što je kancerogeno što ne nego uništava sve što se brzo dijeli.
Možete li pojasniti ovaj mehanizam kad tijelo uništava samo sebe zbog posezanja za vlastitim rezervama u druga tkiva? Koji je izvor te tvrdnje?
Kat
Apsolutno je korisno da se upoznamo s ovom temom. Sigurno je da vrsta hrane koju unosimo u organizam utječe na naše zdravlje i zato je potrebno voditi računa o koselosti organizma. No nećemo se uvijek moći striktno držati svih dobrih namirnica, ali već čaša vode s pola iscjeđenog limuna u jutro na tašte može tome doprinijeti. No čula sam da u DM-u postoje tablete za alkaliziranje, da li netko ima o tome informacija?
v.b.
Redovito čitam i prati Alternativu. Imam povišen kolesterol i trigliceride, te sam pokušala terapiju: doručak-zobene pahuljice s medom, cimetom, lanom i konopljom, obavila čišćenje organizma od parazita i čišćenje jetre (pri čemu nisam imala nikakvih kamenčića, a sve sam radila točno po naputcima….i u petak odem vaditi krv, puna nade….a ono kolesterol sa 7.2 otišao na 7.5, LDL sa 4.8 na 5-3, jedino trigliceridi sa 2.8 pali na 2.1….i što mi sada preporučujete???
Zdravko
Gordana
Siuran i provjereni lek za glivice je srebrena voda
ZORICA
Mislim da je kasno za zob i med u toj fazi kada želiš što prije vidjeti učinke. Kuru češnjakom i limunom (ako nemaš nizakk tlak)bih ti prije savjetovala natašte negoli bogati medno-zobeni doručak. To je za zdrave tj. ne za one koji su već navukli kolesterol. Banane izbjegavaj.
Maslinovo ulje i omegu pojačaj. :rofl:
v.b.
na žalost imam jako nizak tlak, uvijek ispod 100, a maslinovo ulje, konopljino i bučino koristim, ali samo uz hranu, ne mogu piti…
Kat
Meni se čini da sam se totalno pogubila. Pronašla sam ovu stranicu što je preporučila Anita, gdje piše da je med vrlo kisela namirnica a u ovom alternativinom članku da je lakalna. Tko ima rješenje za ovo?
Hari
@v.b., Kolesterol, sam po sebi, nije uopće problem. “Normalne” granice su postavljene pod utjecajem farmaceutske industrije (malo proučiti radove i izlaganja dr. Gajski i drugih autora). Kolesterol se jedino može razmatrati kao rizičan čimbenik ukoliko već postoje drugi problemi i rizici(srčane bolesti, ateroskleroza i sl.). Ako toga nema, ne bih se zamarao… :smile
Miha
super korisne i poucne informacije
david
zorice,opisimi kuru sa cesnjakom i limunom.
ivan
clanak je interesantan samo ima par kontradiktornih komentara,gdje je netocnost
ZORICA
Davide,
upiši u ovu alternativu tražilicu “tibetanski recepti”. Otvorit će ti se članak i naši komentari o limunu i češnjaku (bijeli luk).
Tada nismo dodavili visok tlak cijelu priču ali povišen tlak i masnoće u krvi = odmah započeti kuru limunom i češnjakom. NN EE osjeti se da se pije, niti kroz usta niti putem kože kasnije. I svi koji pričaju da nakon toga imaju loše mirisne probleme nisu niti pokušali nego samo pričaju priču.
ivan
clanak je jako interesntsn,samo sto ima par komentara koji se ne podudaraju sa clankom,hvala.
"Alternativa za Vas"
Link na tibetanske recepte: klikni ovdje
"Alternativa za Vas"
V.B,
Jeste li probali recept s medom i cimetom?
droljko
Mene zanima ovaj dio gdje se veli da kiselost uzrokuje nedostatk kisika koji pak ima za posljedicu pojavu tumornih stanica Znači li to da je udisanje čistog kisika poželjno ??
Alma
Obožavam članke od “Alternativa za Vas”. Jedna tema, a toliko raznolikosti. Verujem stvarima koje za mene imaju logike. Čim nesto ne zvuci logično, ja istražim da dodjem do informacije koja ima smisla za mene. Hvala na divnim člancima od kojih učim i/ili upotpunjujem znanje.
natasa
Trazila sam na internetu tabele kiselih i alkalnih namirnica. Prekjuce je u BLIC ZENI takodje izasla takva tabela. Mogu vam reci da se tabele razlikuju. Dok u jednoj, naprimer,pise da je neka namirnica alkalna, ta ista namirnica je u drugoj tabeli neutralna ili cak kisela.
Izgleda da je najbolje nabaviti knjigu “Alkalizuj se ili umri”, tu cemo naci tacne informacije.
Neda
Evo na kraju da i ja dodam svoj komentar.Kao prvo ne slazem se sa ovim ,clankom,izvinite urednistvo,ali ja sudim po mpjim iskustvima.U Aprilu 2011 otkriven mi je kancer na maternici velicine 5,5 CM.PH mi je bio 8,Nisam operisana,kao doktori nisu bili sugurni jel metastaziralo ili nije ,sto CT ne moze da otkrije.Metastaze da ali ima i ono sto se ne vidi.Krenula sam na Kemoterapije i radijaciju ,sto sam bila 100% protiv toga,bila sam samo za operaciju.Sve vrijeme terapija PH mije bio izmedju 6 i 8.Kemoterapija mi je ostetila jetru,kosa mi nije opala.Radijacija ostetila kosti..Jela sam sve sto mi se jelo dok sam isla na terapije,NIKAKVE DIJETE.Da napomenem,,malo smijesna usporedba,bila sam kao trudnica,joj jede mi se sada lubenica npr,kupim i jedem,jede mi se onaj debeli odrezak na rostilju,jedem.Zakljucak ,mozak mi daje naredbe sta mi nedostaje i organizmu i to moram da nadoknadim,proteini,minerali vitamini.Sve sto mi je moj organizam trazio to sam jela.Moje misljenje je da se sa cjevima,vodom,sokovima ,zobenim pahuljicama i slicnim kerefekama ne moze organizam boriti protiv ove opake bolesti,i jos kemoterapije i radijacije.Moja normalna kilaza je bila izmedju 65 i 70 kilograma.Sa mojom “dijetom ” za sve vrijeme terapija kilaza mi je bila 68-69.Terapije su ekstremne,i ne preporucujem ih nikome.Na kraju zakljucak,mnogo toga sto zdravi doktori i naucnici pisu i preporucuju ne podudara se sa teorijama nas bolesnih.Znate onu slavnu izreku-ZDRAV BOLESNOM NE VJERUJE.Eto toliko od mene.Pa kome se svidja -kome se ne svidja.
Katarina
Mlada sam i zdrava osoba, ali smatram da je bolje preventivno djelovati kad se radi o zdravlju. Hvala na zanimljivim i korisnim člancima, pratiti ću vas i dalje 😊
Jazz
Je li netko koristio Oxy Max od Calivite?
Zanimaju me iskustva.. sun:)
mladen
Zanimljivo ..terbalo bi srušiti monopole farmaceutske industrije…Poz :smile
vanjask
Kako med može biti alkalan ako mu je prosječni PH 3,9?!
Tanja
Budite više verodostojni, iskreni i realni! Nemojte pogrešno plasirati informacije i fakte i nemojte skrivati komentare koje vam se ne sviđaju! Dotični doktor-zvanišni doktor (a ne alternativac) dobio je nagradu ne za otkrića nastajanja raka, nego za otkrića prirode i mehanizma dejstva respiratornog enzima. i t.d…..
Da je tako jednostavno prevenirane (samo sa ishranom) i lečenje (alternativnim pristupom), ne bi bilo obolelih od raka. Ne kažem da alternativni pristup ne pomaže, ali da je to “ključ”......!?
Mnogo komplikovanije je sve skupa!!!
natasa
Pa 3,9 je alkalno, a preko 7,5 je kiselo, Vanja.
Biobil
operirao sam rak debeog crijeva i skinio 90 cm trebao sam iči na kemoterapiju ali nisam. odbio sam i išao sam na art of living disanje
disao sam cijele dane specijalne tehnike. i uspio sam . nakon 8 godina sam ok. i potpuno vjerujem u alkalnost organizma. pogotovo jer sam krvna grupa A, To je najopasnija grupa za rak. i treba obvezno gledati što jede. nikako mlijeko i meso . samo proso i ribu i koke . u svako slučaju svi smo različiti i nema univerzalnog lijeka ali ima razmjena iskustva i zato cijenim ove alternativne novine kao vrijedne ia dobrtodošle. hvla
lime
Svima - pročitejte knjigo :
KEVIN TRUDEAU - BILJNI LJEKOVI ZA KOJE “ONI” NE ŽELE DA VI ZNATE
Posle toga čete mnogo stvari bolje razumeti.
Svi smo mi žrtve farmacvtskog lobija !
Osti jarej :heart
Jazz
Bravo Biobil! Imala sam slicnu situaciju. Razmjena iskustava je najbitnija.
Melita
Jel zna netko koji je najsigurniji i najbrži način da se uspješno izliječi gljivična infekcija nokta? Možda netko zna ili ima iskustva… Muka živa.. Hvalaaa 😊
Mirjana
Gordana,
Ja sam imala gljivicnu upala na noznim noktima i rijesila sam ju brzo i jednostavno sa lavandinim uljem - 2-3 puta na dan sam kapnula ulje ispod i oko nokta i proslo je za par dana.
vin
miješa se kiselo i lužnato u komentarima..kiselo je do pH 7, dok je pH 7 neutralno, a iznad je alkalno područje…
ZORICA
Melita,
kapula (crveni luk) nekoliko puta na dan stavi na oboljeli nokat, ili nakapaj, ili preko noći zamotaj sa kapulom.
Ivan Su
Postovani tacno je za kiselost organizma to su i drygi naucnici otkrili, kad je organizam kiseo celije ne dobijaju dovoljno kiseonika i obratno kad celije ne dobijaju dovoljno kiseonika dodje do zakiseljavanja.
Odgovor za neverne Tome zasto zvanicna medicina ne radi u korist nas pacijenata? U pitanju je problem sa farmaceutskom mafijom. Jedan zanimljiv podatak i istinit,lecenje jednog raka dojke se placa od 60.000,00 do 100.000,00 eura. A preventivni pregled za jedan grad staje do 50.000,00 eura. Farmaceutska mafija vlada nad nama zdravstvom drzavama i celom planetom. Kad god je bila neka afera nikad se nije daleko stiglo jer uvek postoji neko ko se moze “kupiti”.
natasa
Da, Vanja, pogresila sam.
Gaia
Molila bih nekog da me uputi sta bi mogla koristiti umjesto meda a da ima isti ili makar priblizno isti ucinak.Nazalost med nesmijem jesti jer sam alergicna ,jednom prilikom sam se gusila i od tada mu ne prilazim ni blizu a nekad sam ga obozavala.Hvala!
Jordanka
Hari, mislim da ste trebali kpirati i produzetak receneice oko Nobelove nagrade iz spomenutog linka (http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/medicine/laureates/1931/warburg-bio.html): “For his discovery of the nature and mode of action of the respiratory enzyme, the Nobel Prize has been awarded to him in 1931. This discovery has opened up new ways in the fields of cellular metabolism and cellular respiration. He has shown, among other things, that cancerous cells can live and develop, even in the absence of oxygen.”
Megy
Molila bih alternativu-za-vas da mi dade savjet, kako da se izliječim od uporne escherihie colli koja me muči več puno godina, napravim urino kulturu nakon pola godine i uvjek je u mokraći prisutna. Nakon urino kulture pijem antibiotike 2 tjedna, zatim NINUR kapsule 2x1 nekoliko tjedana i zatim 1 kapsulu uvećer preventivno,i čim prestanem 2 dana uzimati problemi pri mokrenju—bolnost, peckanje, i tako stalno.Pomozite mi savjetom o prirodnom lječenju. Zahvaljujem
ferid
Bravo Jordanka!Citav problem je u oxigenaciji tkiva.Ucestalost raka je po mom misljenju usko povezana sa manjkom kisika prvenstveno u zraku,jer ga nema 21%,kako ga je priroda stvorila,narocito u urbanim sredinama,ogroman broj automobila,fabrika a i ljudi i svi trose kiseonik.Dugorocno dolazi do problema u tkivima i celije pocinju da se bore protiv toga problema,mozda jednostavno mutiraju u celije raka,jer njima nije potreban kiseonik(logika).Sad zavisi i od genetike svake osobe,ishrane(pesticidi,herbicidi,boje,konzervansi,HORMONI-u mesu,a ne treba zaboraviti i veliku ulogu stresa.Znaci izuzetno kompleksan problem.A vjerujem i ja da ima veze i kiselost dnosno bazicnost organizma.
ferid
Za Megi,Urinokultura tacno pokaze koji je soj Esrihije(ima ih stotine ili i vise)i koji antibiotik djeluje.Vi vjerovatno grijesite u terapiji - pravilo je da se terapija prekida,tek poslije TRI STERILNE urinokulture.Ovakvom pogresnom primjenom terapije stvaraju se rezistentni sojevi i ima ih koji ne reaguju ni na kakvu antibiotsku terapiju.Trebate pokusati sa alternativnim lijecenjem uz antibiotike,Cramberi(brusnica)dosta pomaze.Vidite i razne vrste cajeva.
ferid
Escherihia,lapsus scribere
pijaca
kako da vam pisem ko ce da me svati
devedeset moja dozivjela mati
nit je citad znala ni pisati slova
devedestu uzela bez raka bez bola
alkohola do duse nikad nije pila
cigaretu ni jednu nije popusila
svakojako vrijeme po glavi je bije
komentare nicije procitala nije
ko je njoj mogao kiselost da mjeri
sve sto je imala jela je po zelji
zeljanica pita ili krompirusa
izpod saca kad se pece dobra je ko dusa
ajte zdravo svi zamjerit mozete al se neplaca pa kako vam dusa zeli izvolite pa komentar nabacite
gordana
Divni ste necu reci Hvala jer razu da se na leku nezahvaljuje, samo tako nastavite da pruzate pomoc kojima je neophodna i svima ostalima koji ce uz Vas ostati zdravi. :heart
pijaca
Gordana jel to vi meni? Ako je to tako morao bi vas upoznat malo bolje bila bi koja pjesmica i za vas osobno. Sve su moje godine protekle na salama i na moj racun dok nisam dozivijo nezgodu prije 12 a moglo bi se reci i 13 g. pa od tada malo manje.A prosle g, bolest mi je odnijela nesto najdraze zato i jesam na ovoj stranici. Nije se znao saliti na svoj racun.
Ko se ne zna da sali misli na probleme
zgazit ce ga godine tu nema dileme
ako malo boli i u glavi suska
svratite u birtiju kod mog jare Duska
konobarica je slatka zvjerka mala
sinoc mi je u zanosu i poljubac dala
ima tamo lijeka i za lijepe dame
ako konobara nema, nek gledaju name
muzika se po tiho iz coskova cuje
a za sankom starac, gazdi majku psuje
mozda nema love krizna su vremena
u birtiji tako psuje kuci neda zena
sad vas napustam ode da nesto radim iako nisam zaposlen posao je dobra prilika da covjek poboljsa zdravlje.
Mary
Za gljivice na noktima dobra je octena kiselina nerazrjeđena(esenc)mazati sa štapićem sa vatom ali ne da dođe na kožu i biti uporan, nisam probala, rekla mi jedna medicinska sestra.
Hari
Jordanka, ja sam samo htio upozoriti da bombastičan naslov i tekst “Osnovni uzrok raka službeno je otkriven prije 1923., a pronalazač je 1931. za to dobio Nobelovu nagradu iz medicine.
Vrlo mali broj ljudi u svijetu zna za to, jer je ta istina nažalost sakrivena od javnosti.
Godine 1931. njemački znanstvenik Otto Heinrich Warburg (1883.-1970.) primio je Nobelovu nagradu za pronalazak osnovnog uzroka raka.”, nema veze s činjenicama. Znači, on nije za “to” dobio Nobelovu nagradu i ne postoji zavjera protiv čovječanstva da se skrivaju otkrića za koje je netko dobio Nobelovu nagradu. On je radio poslije na uzročnicima raka, ali nije za to dobio Nobelovu nagradu. Cijeli moj napor je samo htio pomoći portalu da bude vjerodostojniji i ozbiljniji…
nezita
tjelo ima uha
slussajt e svoje telo,
nevaljana hrana lako utic e na njih
kad uzimam neodgovornu hranu odmah zaspim ssto je znak da hrana nije u redu i skoci mi pritisak, no to se ne dessava kad a jedem voce i povrce
Neza
Anita
Slažem se sa Hari komentarom, vjerodostojnost je sada malo poljuljana
djsillver
Iz vlastitog iskustva smatram da je visoka kiselost organizma vrlo opasna, jer tijelo čini tromim, bezvoljnim , naprosto gore ti žile, mišići a ako to zanemariš omekšavaju ti kosti. U takvim situacijama osjećao sam da tijelu nedostaje kisika. Smatram da je članak točan. Pojedinosti oko neke namirnice su manje bitne ovdje bitno je alkalizirati organizam a stanica bez vode je suha šljiva koja ne vrši funkciju pa tada umire ako duže ostaje bez vode.
I biljkama nije svejedno da li je tlo kiselo ili ne pa ako biljka ne podnosi kiselo tlo umire.
aaron
DRAGA V.B. JA SAM TRIGLICERIDE, KOLESTEROL SA TIBETANSKOM GLJIVOM /KEFIR/ SKINUO GOTOVO NA NORMALU, A KORISNI KOLESTEROL POVEĆAO. IMAO SAM TRIGLICERIDE 7,8 A KOLESTEROL 8,4 PIO SAM GLJIVU ODNOSNO TAJ KEFIR TRI MJESECA SA MALIM PAUZAMA, ALI TO SVE MOŽETE NAĆI NA INTERNETU SAMO KLIKNITE TIBETANSKA GLJIVA I GLJIVU NIJE TEŠKO NABAVITI. :bigsmile
Jelena
@ferid
Ja sam imala hronične ur. infekcije E.coli, koje su trajale 10 godina. Za to vreme lečila sam se antibioticima, ne smem ni da se setim koliko ih je bilo kad se saberu. Gluposti tipa čajeva od peršuna, žalfije, organa, sokovi i kapsule od brusnice, hektolitri vode, ni pod razno ne mogu da pomognu onome kome ni antibiotici ne pomažu. Pila sam ih po tri ture za redom, iz različitih grupa da bi se pobili svi sojevi. Nista nije vredelo, vraćala se u roku od 2 nedelje. Onda sam čula za autovakcinu, koja se pravi na Torlaku od sopstvenih bakterija, i to sam uradila. Efekat je trajao 2 meseca, dok mi se nije pojavio novi soj. Užas, mislila sam da ću biti bolesna ceo život. A onda sam čula da postoji polivalentna vakcina, napravljena od nekoliko stotina sojeva te bakterije, koja se proizvodi u Nemačkoj i nabavila je. Pije se 1 kutija od 90 kapsula, 3 meseca 1 svaki dan. Onda se pauzira neki period, zaboravila sam tačno koliko, a onda se u narednih 3 meseca pije po 1 dnevno samo prvih 10 dana u mesecu. To je, znači, druga kutija od 30 kapsula. To je bilo pre 5 godina, ja sam od tad zdrava kuc-kuc-kuc. Vakcina se zove Urovaxom, proizvodi se u Nemačkoj, a ima i belgijska varijanta, ali kod njih nema te dodatne kutije od 30 kapsula, sve ostalo je isto. Uzimanje bi trebalo da se počne u momentu sterilne urinokulture, ali može i kad nije, telo vrlo brzo nauči da se bori protiv nje… Srećno !
Jelena
Pardon, moj prethodni post je bio upućen Megy. 😊
Dragan
Za Megy: Na nemačkom govornom području ima da se kupi Heumann - Blasen und Nierentee čaj koji je zakon za ešerihiju! Bakteriostatičan je , tj antibiotici ubijaju bakterije ali ona ima toliko sojeva da se u hodu prilagodi i postane rezistentna. Plus peršun plus tone vode i limuna. Srećno! 👍
Svetlana Pasarić
Med je vrlo korisna i ljekovita namirnica. Odbaciti ju zato što je blago kisela nikako nije pametno.
Pravilna prehrana uključuje kombiniranje kiselih i alkalnih namirnica, no treba pripaziti da unos kiselih namirnica ne bude veći od unosa alkalnih namirnica.
Treba pronaći zlatnu sredinu u svemu.
Med može biti alkalan ili kiseo ovisno o načinu dobivanja.
Mnogi nutricionisti smatraju sirov, organski, svježi med alkalnom namirnicom.
droljko
Biobil veli:
operirao sam rak debeog crijeva i skinio 90 cm trebao sam iči na kemoterapiju ali nisam. odbio sam i išao sam na art of living disanje
disao sam cijele dane specijalne tehnike. i uspio sam . nakon 8 godina sam ok. i potpuno vjerujem u alkalnost organizma. pogotovo jer sam krvna grupa A,
***********************************
Zanimljivo, tom tehnikom disanja povećavao si unos kisika , pretpostavljam ?
Već sam gore pitao , disanje čistog kisika je poželjno ??
Biobil , da li čisti kisik može zamjeniti te tehnike koje si prakticirao ??
Ilona
@Pavle,da li bi mogli reci kako koristite sodu kod reumatiodnog artritisa?Hvala.
Kat
Svetlana Pasarić lijepo molim pojašnjenje o medu, što znači organski med? i koji su to načini dobivanja meda? Po meni med je ili prirodni ili umjetni, i zna se što to znači, a ovo nisma nikada čula “sirovi organski med”, pa molim da mi to objasnite.
Apsolutno se slažem da namirnice treba kombinirati i voditi računa da se neutraliziraju, prilikom spravljanj obroka.
Majka Priroda
Hvala na clanku . Redovno vas pratim samo nastavite tako.
Ali imam jedno pitanje vezano za manjak kiseonika .. Znaci li to da svako ko je u manjku sa gvozdjem (zeljezom) treba da strahuje od raka ???
Vodim racuna o ishrani , sportski sam tip,idem na redovne treninge ,ali bas zbog toga organizam crpi dosta gvozdja , a samim tim problem se nadovezuje na manjak kiseonika u organima… Molim za odgovor ili neki clanak na tu temu . Hvala unapred
perisa
imam povisene otkucajesrca (120-150) a normalan pritisak. sto da radim ?
Tamara P.
Za Megy:
Caj od mladih iglica bora/crnog, belog/ uspesno leci esherihiju.Brati one oko samog vrha grane.Sto svetlije zelene, to bolje.Recept:U 700ml.vode staviti pregrst iglica, ja ih ne seckam, i pustiti da vriju 20min, dok od smole voda ne pozuti, a tekucina se ne smanji za 1 trecinu.Stoji poklopljeno 20 min, popiti u 2-3 dela u toku dana.Nekoliko osoba iz mog najblizeg okruzenja su izlecili najteze infekcije, za 10 dana.Najtoplije preporucujem.Veliki pozdrav svima. 👍
NK
Vec odavno mi je poznat ovaj koncept alkalnosti i kiselosti.
Ako kome treba knjiga mogu mu je poslati na mail…ili je skinite s gornjeg linka u komentarima.
Meni je avokado super pomogao tj snizio kolesterol sa 5, 5 na 5 u manje od mjesec dana (nije mi to namjera bila nego sam kontrolirala krv zbog dr.razloga i slucajno to otkrila a inace ga nisam konzumirala).
Jedna gospoda se jako dugo mucila s e.c. i nema antibiotika koji nije pila, na kraju se izlijecila sokom od brusnice, jako je uporna bila i pila na litre i litre tog soka.
deni_krejn
zasto alternativa ne odgovara na ove kritike texta? da li to znaci da su komentari koji pobijaju text u pravu? malo je neozbiljno usutati se ako neko tvrdi da je text povrsan i sa mnogo falinki. ipak ovo nije tema gdje se moze bacati bilo kakva info u text
vesna*
Gaia ,
Probajte sa agava nektarom ili javorovim sirupom kao zamenom za med .
Gaia
Vesna,hvala na alternativi 😊
Svetlana Pasarić (Alternativa za Vas)
deni_krejn,
Nismo u stanju odgovoriti na svaki komentar, jer ih dnevno dobivamo na stotine, čak i tisuće. Ispričavam se zbog toga.
Nisam sigurna da je to uopće bitno - zašto je Dr. Warburg dobio Nobelovu nagradu. (Možda se radi o netočnosti u tekstu, a možda o igri riječi - Dr. Warburg je proučavao metabolizam stanica i za svoja otkrića dobio je Nobelovu nagradu, a jedna od njegovih pretpostavki je bila da kiselost organizma uzrokuje rak)
Bitno je da je njegova pretpostavka da kiselost organizma uzrokuje mnoge bolesti istinita.
Iskoristite ove informacije za poboljšanje vlastitog zdravlja i zdravlja vaših bliskih.
(P.S. Ne bi pretjerano vjerovala u to što piše Wikipedia, ona konstantno blati prirodne metode liječenja, pa jasno je na čijoj je strani. U Wikipediji nećete pronaći istinu koju tražite).
Citiram nobelprize.org:
For his discovery of the nature and mode of action of the respiratory enzyme, the Nobel Prize has been awarded to him in 1931. This discovery has opened up new ways in the fields of cellular metabolism and cellular respiration. He has shown, among other things, that cancerous cells can live and develop, even in the absence of oxygen.
Megy
Zašto mi nitko nije odgovorio na moj komentar o upornoj Escherihiji colli, Dugi niz godina se borim sa njom i svi ti pusti antibiotici, i želim se na prirodan način riješiti te bakterije koja mi izaziva urinarne poteškoće. Unaprijed zahvaljujem na komentaru
Kat
Molim odgovor u vezi meda od Svetlane Pasarić
Biobil
u svakom slučaju treba učiti disati i čistiti jetru i tako omoguičiti oganizmu da se sam bori . naučiti balansirati soje energije i biti sretan što više. to je dio moga recepta poslije raka debelog crijeva. moj slučaj se pručava na faksu u splitu jer sam trebao po njima loše završiti.
IlijaKljajic
Kod prirodnih načina snižavanja vrednosti masnoća ili da kažem pravilnije otapanja viška masnoća iz krvožilnog sistema i organizma uopšte, vrlo je logična posledica da i po nekoliko meseci budu i dalje povišene vrednosti masnoća u nalazima, naravno i veće od prethodnih. To je upravo potvrda da terapija deluje.
Mnoštvo je prirodnih načina za ovaj i druge probleme, a ovde ću spomenuti samo jedan i to ne baš jeftin, ali omiljen zbog jednostavnosti: Štrausove kapi za srce koje sam upravo proučavao i najtoplije ću ih preporučiti komšinici.
ferid
Za majku prirodu,nikakvi ni najtezi treninzi ne trose zeljezo.Vi sta vjerovatno zenska osoba a zene gube mnogo zeljeza menstruacijama kod koga su duze ili obilnije.Osim toga postoji dosta osoba koje prirodno slabo resorbuju zel;jezo iz hrane.Najbolje da se posavjetujete s ljekarom jer imate sideropenicnu anemiju(nedostatak fe)i trebate se lijeciti.Obavezno kontrolisite i vitamin B12.
Majka Priroda
@ferid
Hvala Vam na odgovoru , ali na zalost niste upuceni ...
Misici itekako cpre gvozdje kada se radi na tonusu .
A , imate pravo sto se zena tice ...
Nikada nisam bila anemicna dok nisam krenula na intenzivne treninge ... 😊
Ne zelim da se ‘lecim’ , zato sam ovde 😊
Puno pozdrava
Vojo
Za ešerihiju probajte čaj od konjogriza (cikorija). Znam najmanje jedan slučaj da je nestala za par dana.
Zv. medicina nas truje. Prije neki dan sam išao sa kćerkom(9)kod pedijatra temperatura bila i prestala, upaljeno grlo, odmah antibiotik, kad sam ja pitao doktoricu “mora li antibiotik ?” ona je to elegantno prećutala. Sad nemoj dati djetetu šta je doktor preporučio, pa se nešto iskomplikuje ispašćeš kriv, pa ideš linijom manjeg otpora… truješ vlastito dijete pod stručnim nadzorom.
Iako sam sklon “alternativi” i sam zaboravim na jednostavne narodne lijekove: oblog od rakije za grlo, za pluća oblog od svinjske masti itd. Faktički ispada da je antibiotik alternativa a narodni lijekovi oni pravi…
Jelena
Megry, ja sam vam iscrpno odgovorila u vezi E.coli.
mj
za Megy, za ešerihiju koli proučite sve o acidosalus-plus , meni je pomoglo i nije se vratila.informacije možete dobiti i kod prizvođača 016112482. sretno!
Hari
Možda sam dosadan i ne uklapam se u priču, ali mi nije jasno kada i gdje je Warburg objavio da je kiselost organizma uzročnik raka. Evo, čitam njegov rad “On the Origin of Cancer Cells” (http://mosao2.org/Article - Medicine/cancer_Otto_Warburg_00.pdf) i nigdje ne mogu naći tu tvrdnju. “Acidity”, “acidification” se nigdje ne spominje! Fermentacija i slično da, ali glavna teza i tvrdnja ovoga članka “Terminalna točka kiselosti” se nigdje ne pojavljuje u njegovim radovima. Ako netko može naći neki njegov rad koji ipak podupire tezu o kiselosti, rado bih to pročitao. Do tada, ovaj članak smatram vrlo neozbiljnim. Možda je tvrdnja o vezi kiselosti i bolesti istinita, ali to nema veze s nobelovcem kojeg se ovdje citira. :sadsmile
natasa
Verujem da je ovo o kiselosti tacno, medjutim razmisljam o tome kako je ziveo moj deda koji je umro u 102-oj godini.
Jeo je kolicinski malo, ali redovno, uvek u isto vreme.
Za dorucak uvek hleb udrobljen u mleko (ne iz tetrapaka, kuvao ga je).
Pred rucak, uvek casica rakije “Hajducka kapljica”.
Za rucak - uvek kuvan pirinac u koji su ubacene cuftice od mlevenog mesa.
Nema zaprske, samo skuvano.
Posle rucka obavezno mala casa crnog vina.
I 1-2 napolitanke “Jadro”.
Voce je retko kada jeo.
Salate i sirovo povrce takodje skoro nikada.
Ponekad bi pojeo i nesto drugo za rucak, kad je dolazio kod nas u goste.
Ali bi mu smetalo, posto je bio ciras i nije mogao sve da jede, boleo bi ga posle stomak.
Mislim da je za dugovecnost mogao da zahvali tome sto je bio umeren u jelu i picu.
Nikada nije bio debeo, nikada nije pusio niti pio alkohola vise od onoga sto sam napisala.
Kod njega se znao red, obroci uvek u isto vreme i nikada preobilno.
Kritikuju mleko, a on je godinama samo mleko koristio za dorucak i veceru.
Ili je mozda imao gen dugovecnosti???
Pokoj mu dusi.
stojko
Gordana,za gljivice na noznim prtima pokusajte sa sprejom 0.05% H2O2 (hidrogen peroksid)kojeg mozete si ga sama spraviti.Kupite 3% H2O2 iz apoteke i razblazite ga sa destiliranom vodom,tekucinu stavite u sprej bocicu i nekoliko puta danom poprskajte prste,ovavezno nekoliko puta prije spavanja.Dobra vam je i srebrena voda sa 10 ppm i na isti nacin poprskajte prste.
pozdrav Stojko
goca
Gospodine Pavle molim vas da mi napišete kako da koristim sodu bikarbona kod reumatskog artritisa
Deni
Ljudi su glupi doktori jos gluplji. Farmaceutska industrija kao jedna od vodeci koorporacija integrisala se u srz pa svoj uticaj ugradila u same pocetke i obrazovanje i jako se tesko tomu oduprijeti.Zivimo u svijetu zavjera ii jako toksicnim sredinama opasnost prijeti sa svih strana, a na nama ostaje samo da pokusamo ukloniti sto vise cimbenika koje mozemo svjesno, a ostalo prepustimo da se organizam kao savrsena masina bori i izbori. Znaci na nama je samo da mu olaksamo. Nas organizam dnevno neutralise 70000 malignih stanica i samo je pitanje trenutka kad ce imuni sistem napraviti propust. Upotreba hrane sa puno vitamina dovoljan unos proteina i kontroliran unost masti (one koje valjaju laicki receno) omjer omega3 omega 6 masnih kiselina i kao najbitnije ŠEĆERI kao glavni krivac za sve upalne bolesti krvnih sutova kao osnovna hrana za karcinom.
Sport i misicni rad predstavljaju kemoterapiju u pravom smislu te rijeci a ne otrovi na koje su nas farmaceutske tvrtke natjerale da konzumiramo u lijecenju karcinoma zbog velike zarade.
I da naravno ono sto obozavam ulje od kanabisa ne od sjemenki nego od cvijeta bozanski dar prirode sakrivenn jer nije mogao biti patentiran i suvise jeftin razmisljaj te malo ljudi o svom zdravlju pozz
Vesna
Svaka čast alternativi na člancima, vrlo rado ih čitam, ali s ovom temom moram priznati da se ne slažem…
Neko kao zakiseljeno tijelo ne postoji, htjeli vi to vjerovat ili ne. Homeostaza u našem organizmu jako dobro funkionira- da ne bili bi mrtvi! Drugim riječima, pH krvi ne smije past ispod 7,0, inače si mrtav! I homeostaza za to brine- dakle kakvu god vi hranu jeli, naš organizam ima tko dobro “organiziran” puferni sistem, da sav višak baze ili kisline uspješno otklanja, odnosno sprječava da bi se pH previše udaljio od vrijednosti 7,4. Dakle, zaključak svega- zakisanost tijela je marketinški trik, skojim jedni masovno zarađuju 😊 a vi odaberite kome ćete vjerovat… moj savijet- dobro provjerite informacije koje vam se nude na netu!
Sretno svima
DŠ
Moglo bi biti istina ovo što piše Vesna.
Jasno, alkalne su namirnice poželjnije od kiselih, no nema razloga da se zbog toga odričemo šljiva i brusnica, prvorazrednoga voća.
Mnogo je važnije izbjeći unošenje velikih količina toksina.
A to znači da valja uzimati hranu iz ekološkog uzgoja, vježbati i učiti tehnike dubokoga disanja.
I piti filtriranu vodu!
Vesna
Velim- kako kome odgovara…a to što sam gore napisala je nešto što su me naučili na faxu, a takve informacije se vrlo teško mogu pronać na komercialnim internetnim stranicama…više o tome(i opčenito istinu) možete pročitat u znanstvenim člancima(koji su obično na eng jeziku)
Pozdrav
Biobil
alkaliziraj se ili umri je vrlo bitan slogan za krvnu grup0u a plus
svi koji imaju tu grupu moraju se brinuti za svoju prehraniu.to su ljudi koji nisu za sportz
oni su večinom intelektualci i mislioci
nisu sportaši i gimnastičari. večinom menadžeri i za fine sportove kao šah i biljar.
DŠ
Vesna, ima tu sitnica koju nisi spomenula.
Logika govori da se tijelo više troši kada iz vrlo kiseloga stanja proizvodi pH 7.4, nego kada je umjerena kiselost ili blaga alkalnost.
Nema mu smisla otežavati posao!
droljko
Vesna, kako to da mjerenje mokraće ili sline može oscilirati od veoma kiselo do veoma alkalno ?? To pokazuje što ??
Unijela si pomutnju 😊
Zdravko Dren
@v.b. Za kolesterol je dobro papati đumbir pomiješan s medom (naravno ne metalnom kašikom). Puno bijelog luka i svaki dan šaku oraha. Hranu životinjskog podrijetla u dobroj mjeri isključiti (osim ribe). Papati kuhano, pečeno i s uljem je bezze. Kolesterol sam po sebi nije neki problem. Problem stvaraju upale na krvnim sudovima jer su to mjesta gdje kolesterol počinje praviti problem. Jesam li spomenuo fizičku aktivnost? To je sitnica koju puno ljudi zapostavlja…
vlatka
zdravko,
hvala, cijelu zimu sam papala lješnjake, grickalice i ostalo kupovno sam potpuno izbacila, đumbir ubacujem u jela, pazim na zdravu prehranu, 4 puta tjedno igram odbojku, ljeti plivam, vozim bicikl, proučavam alternativu i druge savjete o zdravoj hrani i zato sam se i razočarala kad sam nakon 6 mj. napravila test, a ono kolesterol još neznatno viši.
Ana
U vezi kolesterola.Moj suprug je imao vrlo visok kolesterol i trigliceride. Ali ih je uspio sniziti sa pravilnom prehranom, vjezbom, bijelim lukom a posebno sokom od celera i limuna u roku 3 mjeseca. Skuha se naribana glavica korjena celera 400 g sa 4-5 bio limun,limun se iscjedi i stavi sa strane a kora se isjecka i stavi kuhati sa celeron u 2 litre vode da kuha desetak minuta od kada provrije. Kad se ohladi procijediti kroz gazu i dodati onaj sok od limuna.Piti 2 dl prije obroka 3 puta na dan. sok drzati u hladnjaku. On je to pio 3 tjedna.Nadam se da ce nekome pomoci
Vesna
Dragi Droljko!
Upravu u tome i jest “trik” da organizam izbacuje “višak” preko urina(djelom i preko kože). Ako jedemo npr. meso, to sadrži aminokiseline koje se eliminiraju iz organizma u obliku NH4+ soli, koje su kisele i posljedično je i pH urina kisel. Ako jedemo npr. limun ili naranče(dakle KISELO voće) pH urina je lužnat! Zašto? Jer se u voću nalaze blage kiseline(npr.limunska) koje se eliminiraju u obliku LUŽNATIH natrijevih i kalijevih soli. Dakle, pH urina može itekako varirat, ali zato nije naše tijelo kiselo- ono se putem mokraće savršeno rješava kiselosti- zato su svi dodaci prehrani, koji baziraju na “rješavanju kiselosti” marketinški trik koji vam fino prazni džepove, a s ovakvim člancima još ih dodatno promovirate…
Pozdrav
Maya
Draga Vesna,
hvala Ti, hvala, hvala, što si se pojavila sa svojim komentarom. Hvala i Hariju.
Pročitala sam sve komentare na ovaj članak i ne znam jesam li više šokirana neprofesionalnoću Alternative ili komentarima ljudi koji se sada ovog i ovakvih tekstova drže “ko’ pijan plota”.
Ovo nije prvi neprofesionaln tekst i rekla bih loš “poluproizvod”.
Podsjeća me na vrijeme kada su se ljudi slijepo podvrgavali riječima liječnika i slijepo vjerovali u lijekove, a sada to čine slijepo vjerujući drugoj strani.
Poanta je ista, da nitko nije dovoljno “šire” obrazovan,da većina nije u stanju razlučiti stvari koje se pobijaju, i da kada s tim robovskim mentalitetom u glavi pronađu novog “gospodara” njemu slijepo vjeruju. Trenutno je to nekakva alternativa, kao vjesnik “dobra”, u suprotnosti s liječnicima i frmaceutima kao zagovornicima “zla”.
Da nije smiješno, bilo bi žalosno.
U stvari, možda i je žalosno…nažalost.
DŠ
Riba nikako jer je prepuna teških metala.
Bijeli luk u velikim količanama izbjegavati jer oštećuje bubrege.
A najbitnije je izbjeći termički obrađene masnoće i životinjske bjelančevine.
-
Zdravko Dren
June 02, 2013 u 0.43
@v.b. Za kolesterol je dobro papati đumbir pomiješan s medom (naravno ne metalnom kašikom). Puno bijelog luka i svaki dan šaku oraha. Hranu životinjskog podrijetla u dobroj mjeri isključiti (osim ribe). Papati kuhano, pečeno i s uljem je bezze. Kolesterol sam po sebi nije neki problem. Problem stvaraju upale na krvnim sudovima jer su to mjesta gdje kolesterol počinje praviti problem. Jesam li spomenuo fizičku aktivnost? To je sitnica koju puno ljudi zapostavlja…
DŠ
Ako termički obrađuješ masnoće i životinjske bjelančevine, uzalud ti ta briga o zdravoj prehrani.
........
vlatka
June 02, 2013 u 21.02
zdravko,
hvala, cijelu zimu sam papala lješnjake, grickalice i ostalo kupovno sam potpuno izbacila, đumbir ubacujem u jela, pazim na zdravu prehranu, 4 puta tjedno igram odbojku, ljeti plivam, vozim bicikl, proučavam alternativu i druge savjete o zdravoj hrani i zato sam se i razočarala kad sam nakon 6 mj. napravila test, a ono kolesterol još neznatno viši.
DŠ
Vesna, sve si lijepo napisala, ali opet nisi navela da organizam ima manje posla ako jedemo više alkalne hrane koja kronično nedostaje. Ne trebaju nam marketinške trikovi, dovoljno je uzimati što više alkalnoga voća i povrća.
Mayo, nepotrebno je ovo drvlje na Alternativu. Napisali su da je povećana kiselost opasna i to je neporeciva činjenica. Tijelo se bori protiv toga na više načina, ali svaka borba odnosi žrtve. Mi ne smijemo otežavati našemu tijelu i unositi zakiseljene proizvode u velikim količinama.
Opet ponavljam, najbitnije je unositi što manje toksina i što više ekološke hrane.
droljko
Vesna ,nakon tvog logičnog objašnjenje ostajem zbunjen Zar je moguće da je cijela priča oko alkalizacije ustvari obmana ?
Ana
Ne vjerujete da je povećana kiselost opasna za zdravlje?
Probajte mjesec dana izostaviti kisele namirnice, pa ćete i sami vidjeti razliku!
Pokušajte konačno primijeniti neke od savjeta, umjesto toga da samo filozofirate i kritizirate.
Kat
Pomalo sam razočarana s “Alternativom” jer komentatori, pa i ja, imamo raznih dilema o različitim tumačenjima o koselosti i alakaličnosti organizma. Zašto se “Alternativa” na to ne referira i da neko vjerodostojno tumačenje. To me zaista iznenađuje i zbunjuje . Dajte nam odgovore po ovim pitanjima. Meni je poznato da postoji acidoza organizma i da o tome treba voditi računa. Što je istina?
Biobil
iz moga iskustva kiselost je problem samo za krvnu grupu A jer i tako imaju povišenu kiselost.
vedran
Ana mudro zbori:D
Probajte mjesec dana i ne filozofirajte puno, vrlo lako na svome tijelu možete osjetiti promjene.Ja sam recimo za dvadesetak dana kada sam prestao jesti meso osjetio velika poboljšanja.Za tih mjesec dana jedite što više voća cjedite jabuke,cveklu mrkvu,limun,narandže u sokovniku, blendirajte lisnato povrće, jedite grahorice salate itd itd puno vode i svježeg zraka i krv će vam doslovno prokljućat
👍
Vesna
DŠ- kisele namirnice se izlučuju iz organizma u obliku lužnatih soli….dakle nemaju veze sa kiseljenjem tijela…
Vesna
Droljko, odgovor na vaše pitanje je: da, a vi odaberite svoj put…moja namjera nije kritiziranje niti pametovanje- samo želim podijelit s vama ono što znam da je zabluda…nikog ne tjeram da mi vjeruje, ali savijest mi nalaže da kažem istinu koju znam…
Pozdrav
Vesna
DŠ još jedna stvar- kažete da organizam ima manje posla ako jedemo alkalnu hranu….jel znate to objasnit na fiziolokšoj ravni? Osim toga- to je kao da bi rekli ljudima- nemojte vježbat, samo vi odmarajte i gledajte televiziju, nemojte umarat organizam…pa hvala Bogu da organizam treba umarat! Zato i haraju sve te boleštine, jer bi mi sve mufte, ne daj Bože da bi se malo umorili… Dajte razmislit još jednom…
Pozz
droljko
Vesna je moja muza
Jasmina
Da skratimo debate oko toga da li tijelo može biti kiselo ili ne - ovisi o kom dijelu tijela govorimo. PH krvi mora biti izmedju 7.35 i 7.45 i tijelo će napraviti sve moguće da održi tu ravnotežu jer je život u pitanju.
Ukoliko živimo na coca coli i pod stresom, jedemo nezdravu hranu i živimo na takav način da kiselina u tijelu prevagne nad lužinama, točno je da će organizam izbalansirati tu kiselost i u nastojanju da spriječi zakiseljenost krvi, kristalizirat će kiselinu oko zglobova (giht), povući će kalcij iz kostiju (osteoporoza) i zuba (karijes), otpustit će višak kiseline u mišićno i vezivno tkivo, uzrokujući bolove vezani za razne dijagnoze!
PH krvi i tkiva je mjeriv i to je prva stvar koju Japanski doktori rade pri hospitalizaciji.
Kad govorimo o kiselosti krvi, normalni pH je 3.75-3.95. To znači da je krv kisela ispod 3.75, a ako se spusti ispod 3.5 to je kraj. Isto i u suprotnom smjeru. pH je kao I tjelesna temperatura - mora ostati unutar granica, specifično za krv. Kiselost drugih organa nije pitanje života i smrti, ali je svakako pitanje zdravog i udobnog života, bez boli i ograničenja.
Ako netko sumnja, eksperimentirajte! Jedite tjedan dana samo meso, tijesto i slatko, i piste vrlo malo vode i puno gaziranih pića. Zapišite kako se osjećate pa onda tjedan dana jedite samo sirovo voće i povrće I pijte puno vode. (Pazite na emocije i stres jer oba zakiseljuju tijelo!) uočit ćete razliku u tome kako se osjećate, pogotovo ako živite s bolovima.
Kat
E bavo Jasmina, to je pravi odgovor na ove dileme,pozdrav i hvala.
v.b.
Ana, hvala na receptu, već je pripremljen napitak u hladnjaku. Probati ću i to.
Vesna
Jasmina- kiselina ne može prevagnut nad lužinama- jer se svakodnevno višak jedne ili druge putem mokraće izbacuje iz organizma…
nena 7
ALTERNATIVA hvala za ovakve clanke! 👍 Ljudi bi se trebali malo vise informirati o tome sta i kako jedu. Odlican podsticaj za pojedince koji zele voditi racuna o svome zdravlju. Ima puno dorih recepata za sve vrste oboljenja koja su ovde u komentarima opisana na COOLINARKA blogu. Neka ljudi tamo traze sebi leka. sun:)
Jasmina
Vesna, to što kažete je točno ako organizam optimalno funkcionira. No, ako je preopterećen kiselinom koja je posljedica loše prehrane, stresa, lijekova, itd. i alkalni minerali su potrošeni, a nove nismo unijeli jer ne volimo brokulu i drugo zeleno povrće, onda nastaje problem. Ako razmišljate o alkaline puferima kao da je to vaš bankovni račun - kad ste u crvenom zoni - tijelo radi prekovremeno da održi ravnotežu, i ako to stanje potraje i postane kronično, tkiva će postati kisela, što je pogodno tlo za razvoj bakterija i virusa. Kad pH krvi padne, to znači da su sva ostala tkiva toliko zatrovana da se krv više nema gdje očistiti ( izvan kože ne možemo). To je idealna situacija za razvoj raka.
Na sreću, taj proces možemo vrlo lako preoknuti ako neutraliziramo kiselinu i izbacimo toksine iz tijela, što kvalitetna, ionizirana, microstrukturirana i alkalna voda vrlo lako postiže.
Dada
Tri tjedna sam se pridržavala Breusove terapije, prije toga sam napravila čišćenje organizma i mogu Vam reći da se nisam nikada bolje osjećala, nestali su svi kronični bolovi u ramenu i leđima,prestala su preznojavanja, glavobolje, masnoća mi se regulirala, skinula sam 5 kg. bila sam poletna i puna energije a nisam jela ništa samo pila čajeve i Breusov sok. Organizam mi se očistio i pomladio.Obećala sam sebi da ću ponoviti Terapiju po Breusu ali ovaj put 42 dana (kompletna kura i potpuno izlječenje) i preporučam to svima koji imaju razno-raznih zdravstvrnih problema. Probajte i uvjerite se sami. Sve sam to postigla zahvaljujući Alternativi i savjetima koje sam pročitala na njenim stranicama.
Zato Vam preporučam da vjerujete Alternativi, ne dajte se zbuniti nekim zlobnim komentarima.
DŠ
Vesna, miješate kruške i jabuke.
Mišićima treba vježba (zdrava aktivnost)da bi ostali aktivni, ali bubrezima i jetri sigurno ne trebaju povećane količine toksina (nezdrava aktivnost) da bi bili u formi.
Što manje toksina, kiselih namirnica, to manje muke za organizam koji ionako ima dovoljno posla nakon probave hrane.
Pa čak i one najčistije.
————-
Vesna
June 04, 2013 u 12.07
DŠ još jedna stvar- kažete da organizam ima manje posla ako jedemo alkalnu hranu….jel znate to objasnit na fiziolokšoj ravni? Osim toga- to je kao da bi rekli ljudima- nemojte vježbat, samo vi odmarajte i gledajte televiziju, nemojte umarat organizam…pa hvala Bogu da organizam treba umarat! Zato i haraju sve te boleštine, jer bi mi sve mufte, ne daj Bože da bi se malo umorili… Dajte razmislit još jednom…
Pozz
Marija
iz ličnog iskustva mogu da preporučim makrobiotičku ishranu kao najučinkovitiju u lečenju svih sojeva eserihije coli,to naravno iziskuje i nekog truda da se uvedu ozbiljne promene,svesnost da smo mi najodgovorniji za svoje zdravlje, da prihvatimo istinu da ne postoje čarobne pilule i da se ne plašimo odgovornosti i promena. Ljudi su skloni da ustuknu pred nepoznatim jer im se učini komplikovano,uostalom zato se većina hranom snabdeva u supermarketu. Za one manje hrabre predlažem da probaju da poste, izbaciti iz ishrane meso osim mesa ribe,ne jesti jaja,umesto meda upotrebljavati pirinčani med,ječmeni slad i sl.izbaciti mleko,umesto proizvoda od brašna jesti kuvane integralne žitarice,za orijentire koristiti recepte iz makrobitočkih kuvara, jesti dosta povrća itd. Rezultati neće izostati, bitno je biti uporan, ne očekivati rezultate preko noći.Iznenadiće vas šta je moguće postići takvom ishranom
LUN
Najbrze i najednostavnije vracanje Ph u normalu je sa
ZEOLITOM.
Provjereno
LUN
ZEOLIT mice iz organizma sve toksine
I teske metale te ublazava tegobe
poslje kemo terapija .
Ne zovu ga zabadava “mineral buducnosti”
koji je dosao iz “proslosti”
Jeftin i najprakticniji za upotrebu u danasnje
Vrijeme
rocko
Da se malo ukljucim u ovu pricu.Priroda je cudo i ima sve mehanizme da odrzi Zivot kako ga je Tvorac zamislio.Sve sto iskace iz tog koncepta(matrice)opet priroda nalazi nacin i resenje da se odrzi Zivot.Stoga je g,Vesna delimicno u pravu jer poznaje i priznaje kako se kiselost iz org.eliminise(urinom,znojem,stolicom)pretvaranjem kiselina u soli itd.Ali ima jedna kvaka,to je lepo objasnila g.Jasminka.Da bi se sve shvatilo treba nadalje znati na sta se sve razlaze`hrana`koju unosimo.Ono sto mi zovemo `varenje`je zapravo fermentacija u digestivnom traktu.Kada unosom mesa(zabluda proteina)koje fermentira(truli)u krvotok dospevaju kiseline,toksini,slobodni radikali itd.Za fermentaciju netreba kiseonik,i eto pogodne sredine za bakterije i gljivice.Pa i one se bore za Zivot,mutiraju,prilagodjavaju se pa im razni antibiotici nemogu nista.A prija im kisela sredina.S druge strane nas org.da odrzi Zivot radi punom parom.Da odrzi Ph krvi.propusta te nastale kis.kroz bubrege u urin. I opet problem,koji je priroda resila tako da je stvorila depoe(ostave)za visak svega sto nije moglo da se izbaci.Tako kis.razblazuje,neutralise da bi prosle kroz bubrege(jer su jake i sprzile bi bubrege)a visak koji se ne eliminise odlazi u ostavu da se kasnije neutralisu,razblaze,izbace.Ostava za kiseline su zglobovi i vezivna tkiva(tetive)gde se koncetruju do faze kristalizacije i eto bolova(reuma,artritis,giht)To dobro shvata i g.DS.cista logika.Primer:dobro se naruckate 2-3 puta dnevno,potom vam se pajki.Legnete,kazete idem da mi se jelo svari.Kakva zabluda!Kada se probudite,zedni popijete lit vode.Zasto? Pa sve sto ste pojeli org.dozivi kao napad toksinima na sebe,uspava vas da mu ne trosite energiju,koju preusmeri na eliminaciju toksina i otpada.Treba mu i voda da novoproizvedene kiseline i toksine razblazi i izbaci.I tako u krug.Kako lepo maltretiramo org.imuni sistem da uvek radi punom parom,dok jednom ne posustane,poklekne,stane,pukne.Otvorili smo vrata svim bolestima i stanjima,pa cemo im dati lepa,zvucna latinska imena,obogatiti ih brojkama,stupnjevima,rangirati ih po lestvicama ovisno o uznapredovalosti??? I priroda opet tu mora da se umesa i da da resenje.I ima ga,oduvek,jer je predvidela sve,i nase suprotstavljanje njoj,razumu,logici.Stvorila je idaje nam Eliksir Zivota u vidu sopstvenog urina ili mokrace.AUT(autourinoterapija)ce vas spasiti svih bolesti i losih stanja org.Jacat ce vas imuni sistem,cistiti org.od svih necistoca,patogena,parazita! Terapija za hrabre,odlucne,bez predrasuda.Jer neznanje,skepticizam i sumnjicavost su prijatelji bolesti! Jai shivambu!!! PS: Izvinite ako sam preopsiran,smatram da treba pojasniti i pribliziti znanje i iskustvo svima. Inace,posedujem lek za sve bolesti:ROZE tableta za zensku populaciju; PLAVA kapsula za musku! ZIVELI Pozz
Zeljko
Puno hvala na vasem odlicnom clanku.
Samo da vam dam vezu za kiselo/alkalnu hranu na engleskom.
Detailed Listing of Acid/Alkaline Forming Foods - Rens.com
Zoran
Interesantno je kako i dalje na mnogim stranicama pogotovo službene medicine nalazim suprotne informacije, da alkalna sredina pospješuje razvoj gljivica (zbog toga su se navodno pojavili miseli sapuni sa PH 5,5), što mi je prilično čudno jer znam da npr. soda bikarbona uništava gljivice.
Štoviše i soda bikarbona na koži i u rodnici razvaljuje gljivice i to stariji ginekolozi znaju preporučivati. Uglavnom prilično konfuzne (možda namjerno) informacije na internetu.
Articia
Hvala Jasmini, Vesni i ostalim komentatorima. Alternativa ima dobre članke za čitatelje koji su slabo upućeni u alternativne metode liječenja i općenito zdravlje organizma, a komentari jako dobro dođu za nadogradnju znanja i traženje novih informacija.
Lp.
Jasmina
Za skeptike koji misle da je kiselost organizma bezazlena, evo jedne interesantne činjenice. Kada se dijete rodi i na porodu ima problema te se pretpostavlja da je moglo doći do ošrećenja mozga zbog nedostatka kisika, testira se pH krvi. Ukoliko je pH ispod 7.1 situacija je ozbiljna. Interesantno je da se pH test u odrasloj dobi gotovo uopće ne koristi, osim u Japanu gdje je dio standardnih testova nakon prijema u bolnicu.
Šta mislite, kako utječe stress na naše tijelo, kad automatski dišemo plitko i neravnomjerno. Time automatski smanjujemo prokrvljenost i opskrbu kisikom, baš kao i bebe na teškom porodu.
lidija
htela bih da vam prenesem moje iskustvo sa zdravom ishranom,koja je izvor naseg zdravlja.
Ja i moj suprug konzumiramo zdrave namirnice skoro godinu dana.
pre mesec dana smo pravili kontrlu krvne slike i ona je idealna bez nikakvih odstupanja iako imamo 54 i 64 god.Zdrava ishrana po nama podrazumeva : voce i povrce u velikoj kolicini,kuvano i sveze,od mesa piletinu, curetinu i ribu i morske plodove najvise, hleb integralan u jako maloj kolicini 0,7 kg nedeljno, kefir i kiselo mleko , mleko jako malo i sireve jako malo.Za kuvanje koristimo maslinovo i sojino ulje.Uz to ujutro sok od limuna sa toplom vodom na prazan stomak.ponekad sebi dozvolimo i casu vina i kaloricniju hranu ali sa ovim namirnicama ima toliko mnogo mogucnosti za ukusna i sita jela a usput i zdrava da i ne osecamo potrebu za masni rostilj ili kolace.A i jako je vazno da napomenem da svaki dan vozimo bicikl po 1,5 sat a ako je lose vreme setamo.Nemamo nikakvih problema sa zdravljem i osecamo se vitalno i srecno.
Svi oni koji drze do svog zdravlja trebali bi pokusati da iz svoje ishrane izbace masnu i kaloricnu hranu a time ce uspostaviti ramnotezu u svom organizmu i vratiti zdravlje.
pozdrav svima :smile
yoga
Molio bih da mi se jave Lun i Deni na E-mail:
.(JavaScript must be enabled to view this email address) imam nekih pitanja. 👍
Wu-Ya
Niste baš u pravu ili ako mislite da jeste objasnite mi ovu stvar.
Naveli ste jogurt kao hranu koja zakiseljuje tijelo.Jogurt ili recimo kefir su fermentirani proizvodi.Za kefir se dokazano zna da spriječava razvoj metastaza , štiti od raka i tumora.Rak i tumor rastu i odgovara im kiselost tijela pa zar onda kefir npr. nebi trebao pojačavati metastaze raka ?
Inače fermentacijom se uništava laktoza (šećer) u mlijeku koji je odgovoran za kiselost organizma.
Mlijeko vam još i priznajem kao namirnicu koja zakiseljuje tijelo iako ga mnogi svrstavaju u alkalne ili neutralne proizvode ali zašto jogurt ?
Valjda vam je jasno da jogurt i kefir nije isto što i mlijeko…
Dado
Za kiselost organizma koristite Basenpulver od Dr. Auera u prahu 150g košta oko 140 Kn. Prvi tjedan 3x po 1 velika žlica u 3dcl vode, nakon toga 1x dnevno.
Za srce štrausove kapi isključivo originalne 50 ml košta 350 Kn.
Piti 80 kapi dnevno 30,30,20. Najmanje 4 mjeseca pa pauza.
Uz to pijte 100 % sok Aronije prvi tjedan 1dcl natašte, poslije 0,03. Jedite 15 bobica svježe aronije dnevno kada je ima svježe.
Ne jedite nikakvu sodu bikarbonu.
Veseli i zdravi bili.
Wu-Ya
Što se tiče odnosa hrane prema vrijednosti pH organizma tu ne treba neka posebna filozofija ,a niti matematika jer stvar je vrlo jednostavna.Ono što organizam teško probavlja stvara kiselost organizma ,a ono što organizam probavi lako ne predstavlja prijetnju.Naravno lužnatost stvara i hrana koja sadrži klorofil zbog sposobnosti stvaranja kisika u krvi.Najgore od svega su životinjske bjelančevine.To je iskonsko zlo što se tiče pH.
I tako se bijela riža neopravdano našla među namirnicama koje zakiseljuju tijelo iako se riža vrlo lako probavlja.
Đana
Zgrobnik,nepotrebno veliki i prepisani komentar.Netko je u gornjim konentarima napisao kako se ponasao za vrijeme kemoterapije, tj.jela je i radila ono sto je u tom trenutko odgovaralo, svaka cast! Pravilo je da nema pravila i da jedan ljek ne odgovara svima.Mislim da nije bitno tko je sta otkrio i dobio bitno je da nesto djeluje!
Sklonija sam ljekovima iz prirode, jer me vlastito iskustvo u to uvjerilo.
Sto se tice eshirihije, rijesila sam je se sa brusnicom i to koncetrat kapima.Svejedno je sta ce netko reci sa su gluposti, nisu!
Deni, sve sto ste napisali potpisujem dva puta!
Pozdrav svima!
Zorica
Đana
budimo parlamentarni i dopustimo da svako dobre volje napiše što zaista misli. Zgrobnika prepisao ili ne meni paše da čitam na ovoj stranici. Ne slažem se s tobom da trebamo raditi niti zdravi niti bolesni što nam odgovara nego ipak imati neki smjer ... odavno su naša tijela prestala reagirati ispravnno i znala šta ima treba a šta ne .... vjerujem djeci do druge godine .... poslije je sve stvar navika među kojima je i puno loših također i okoline ....kao i rada na sebi i promišljanja o sebi ... a ne samo uzmi prvo što je šareno i odgovara ti .... sun:)
Đana
Zorica,hvala na komentaru,iako priznajem da ne shvacam sta ste htjeli reci.Komentirala sam kao i ostali,a vi procitajte prvu vasu recenicu!
I dalje stojim iza toga da treba slusati svoje tijelo,ako meni odgovara npr.limun,vama ne mora.
Nazalost,imam i previse iskustva s bolesti,tako da sve sto na bilo kojoj temi napisem,napisat cu iz svog osobnog iskustva,jer vjerovali ili ne,zelim pomoci koliko mogu,mozda moje misljenje nekome pomogne. 👍
jure
ALKALNO JE OD 3,5 NA VIŠE, DO 7,5 A KISELO JE OD 3,5 NA NIŽE :bigsmile